Vsebinski marketing, pot do zagotovljenega uspeha!

KAJ JE VSEBINSKI MARKETING?

Vsebinski marketing je forma marketinga, ki deluje na kakovostni vsebini, katero distribuira med svoje stranke ter potencialne stranke. S to kakovostno vsebino jih pritegne in zbudi zanimanje za vaš posel, vaše podjetje. Vsebinski marketing je v zadnjih časih zelo popularna metoda in se uporablja največ na spletu. Vsebinski marketing lahko vidimo na socialnih medijih (Facebook, Instagram, LinkedIn…), na spletnih straneh. Na spletnih straneh se pojavlja večinoma v podobi blogov. Kako narediti dober blog post boste pa zvedeli v enem izmed prihajujočih blog postov!

KAKO DELUJE VSEBINSKI MARKETING?

Omenili smo, da preko kanalov vsebinskega marketinga (socialni mediji, spletne strani, email…) distribuiramo kakovostno vsebino med stranke in potencialne stranke. Pomembno je pa prav to, da ciljamo na potencialne stranke. Ali ste se že v vašem podjetju vprašali, kdo je vaša idealna stranka? Kaj vemo o naših strankah? Kaj jih zanima? In s čim se lotijo? S čim rabijo pomoč? Zakaj prav NAS rabijo? To so pomembna vprašanja in s odgovori boste veliko zvedeli o vašem podjetju ter pridobili okvirno podobo vašega vsebinskega marketinga. Samo vi veste, kje najlažje in najbolj efektivno komunicirate s svojimi strankami in samo vi se morate odločit o tem, kako bo izgledal vaš vsebinski marketing. S kakšnim jezikom boste govorili na svoje stranke, kako pogosto in s kakšno strategijo jih boste prepričevali o vaših zmožnostih. 

Vsebinski marketing deluje na zanimanju stranke do tega, kaj vaše podjetje počne. Vsi ljudje se med dnevom srečujemo s različnimi težavami. In si jih želimo reševati! Do reševanja vodi več poti in med drugimi je to tudi znanje. To je to, kaj lahko zelo hitro ponudite zastonj – stranke dobijo znanje, iz tega izraste zanimanje. Iz zanimanja odnos. In to je to, kaj si želimo. S pomočjo vsebinskega marketinga odnose gradimo in jih tudi krepimo. Z roko na srcu pa moramo povedati še to, da zanimanje ne izhaja vedno iz težav, a ne? Saj smo ljudje firbčni in nas tudi kakšna stvar zanima samo za to, ker nas pač zanima, priteguje, je nam ljuba… Tudi to je za podjetje dobra priložnost, kako lahko pridete do stranke. In tista “nenasilna” podoba marketinga – vsebinski marketing – je to, kaj danes deluje in to je tudi to, s čim se vsebinski marketing razlikuje od klasičnega marketinga. 

SOCIALNA OMREŽJA

Socialna omrežja so en izmed kanalov vsebinskega marketinga. Že sama beseda “socialna” nam veliko pove o tem, na če temeljijo – se veda na odnosih. Socialna medija ustvarjajo odnose in točno to rabimo. V kratkem si povemo, za kaj so dobra posamezna socialna medija. Začnemo s najbolj klasičnim in znanim socialnim medijem – Facebookom. Facebook je danes najbolj razširjeno socialno omrežje, na svetu ga ima več kot 4 milijarde ljudi. Pomeni, da ga večina naših prijatelj ima in sprejema, kaj se gor dogaja. Recimo, da je Facebook primeren za vse starosti, ustreza tudi starejšim ljudem. Na Facebook lahko pišete majčken bolj dolge objave, ne rabite pazit na to, da je vaš feed lepo barvno usklajen in v časih niti ni treba dajat gor slike. Čeprav lepa slika ali infografika je vedno dobrodošla! Instagram je poleg tega bolj domena mladih, čeprav se tudi ta širi med starejše. Za razliko od Facebooka se tukaj gre največ za vizual. Lep, barvno usklajen feed, krajši text, veliko emotikonov. Na Instagramu se danes večina stvari dogaja na “storijeh”. Preko funkcije “stories” metaforično povedano vstvartjate “reality show” za svojo publiko, jim pokazujete aktualne posnetke, akcije, dogodke… In to ljudje veliko priteguje. Omenili bomo še LinkedIn, ki je danes največje socialno omrežje za firme, ki si želijo ustvarjati B2B (business to business) odnose. Gre se za poslovno omrežje, kje si lahko vi kot posameznik ali kot firma ustvarjate svoj portfolij, svoje javno CV. Linkedin je mesto, kje lahko spoznate svoje bodoče kolege, znance iz istih poslovnih področji ali pa stranke, ki jih boste navdušili s svojimi storitvami. 

ZAKAJ SE JE DOBRO V PODJETJU LOTITI VSEBINSKEGA MARKETINGA?

Vsebinski marketing je delujoči način povezovanja se s novimi in obstajujočimi strankami. Nevsiluje, pusti, da si stranka sama poišče pot do vas in s tem dobi zaupanje. Dobra lastnost vsebinskega marketinga je, da je zastonj. Vi ste ustvarjalci vaše vsebine, točno tako ste ustvarjalci vaši prihodnosti in prihodnosti vašega podjetja. Marketing je pa še vedno reklama, končni cilj je prodat storitev, postati poznan, pomagat strankam reševati njihove težave. 

Veliko sreče v ustvarjanju vašega vsebinskega marketinga!