Gledalci se vedno pogosteje odločajo za ogled TV vsebin na spletu

V zadnjih nekaj letih se je v gospodinjstvih, ki uporabljajo internet, podvojil čas, ki ga uporabniki porabijo za ogled TV vsebin na spletu. Zdaj že precej več 20 odstotkov uporablja internet za gledanje televizijskih oddaj na spletu. In ne, za ogled TV vsebin na spletu ne uporabljajo samo YouTube-a.

Gledalci se vedno pogosteje odločajo za ogled TV vsebin na spletu

Na podlagi raziskave o 10.000 gospodinjstvih, poročajo, da ima več kot 70 odstotkov gospodinjstev, ki ima dostop do spleta, družinske člane, ki se dnevno prijavijo z namenom, da si bodo ogledali video vsebine. Prijavljajo se z več lokacij. Skoraj 90 odstotkov gleda “online” oddaje doma, 15 odstotkov jih gleda na delovnem mestu in 6 odstotkov jih to počne na drugih lokacijah.

ogled TV vsebin na spletu

Večina potrošnikov je časovno omejena in zahteva prilagodljivost svojega dnevnega časovnega razporeda gledanja televizije. Če si lahko ogledajo oddaje ob želenem času, je to očitni razlog, zakaj se vedno večje število uporabnikov za to obrača na internet. In to je razlog, zakaj lahko pričakujemo, da se bo ta trend nadaljeval.

Med prvih pet vrst najbolj gledanih oddaj se uvrščajo novice. Najvišjo gledanost (več kot 42%) imajo z razlogom. Uporabniki želijo biti seznanjeni in preverjajo, kaj se dogaja na svetu. Več kot 39 odstotkov si ogleda dramske vsebine, 34 odstotkov pa je bolj za komedijo. Seveda večina gledalcev vsak dan gleda več kot samo eno vrsto vsebin.

Najpogosteje se uporablja pretočni video. Kar pa ni presenetljivo, saj gre za metodo, ki običajno omogoča lastnikom vsebin, da ohranijo večji nadzor nad vsebino. Brezplačne prenose uporablja 38 odstotkov gledalcev. Poročilo ugotavlja, da je le malo potrošnikov pripravljenih plačati naročnino.

Na splošno se povečevanje aktivnost ne zdi posebej presenetljivo

To je kombinacija številnih dejavnikov. Obstaja vedno več gospodinjstev s širokopasovnimi internetnimi naročninami in vedno več ponudnikov vsebin predvaja uporabne vsebine na spletu. Poleg ogleda vsebin na klasičnem TV omrežju, uporabniki zaidejo tudi na strani, kot je Hulu.com, kjer si lahko brezplačno ogledajo različne vsebine. Še pomembneje je, da se ni več potrebno prilagajati vnaprej določenemu urniku. Samo zato, ker je določena vsebina predvidena za ob 10. uri, ne pomeni, da mora biti potrošnik na kavču točno ob 10 uri.

Pomen varnosti omrežij, ki omogočajo ogled TV vsebin

Omrežja, ki zagotavljajo t.i. kibernetsko varnost in obenem omogočajo predvajanje najrazličnejših tv vsebin, se pri svojem zagotavljanju standardov kakovosti varnosti omrežij, osredotočajo predvsem na tri stvari: ljudi in zaposlene, ki skrbijo za varnost televizijskih omrežij, procese, ki zagotavljajo varnost ter tehnologijo, ki varnost omogoča.

Zato podjetja svoje ekipe, ki skrbijo za varnost, izobražujejo v t.i. SOC centre (varnostno operativne centre).