Z novo push in rešitvijo za zagon motorjev potrebujete le en pritisk za doseganje izjemno hitrega ožičenja, brez uporabe orodja. S push in tehnologijo lahko prihranite do 50 % časa za ožičenje, v primerjavi z običajnimi vzmetnimi rešitvami. S push-in tehnologijo ravno tako ni potrebe po ponovnem zategovanju v transportu ali med življenjskim ciklom naprave.
Visoke priključne zmogljivosti so optimizirane za zagon motorja do 18,5 kW 400 V AC-3 in 50 A AC-1 (25 KM 480 V in 45 A za splošno uporabo). To vključuje zaščito kratkega stika brez varovalke do 100 kA. Dodatki s push-in priklopom se lahko namestijo na standardni obseg vseh motorskih zaščit in kontaktorjev z vijačnim priklopom.
Do sedaj je digitalizacija oziroma zgolj kontrola potekala preko pomožnih kontaktov in digitalnih signalov na krmilnike, z novo rešitvijo Novolink, pa le ta prehaja na višji nivo komunikacij.
AF kontaktorji in povezava z Novolink platformo.
Novolink je nova platforma, ki serijo AF kontaktorjev postavlja še na višji nivo digitalizacije skladno s strategijo industrije 4.0. Z Novolinkom se digitalizira kontrola motorskih zaganjalnikov, možna je preprostejša povezljivost tudi v obstoječih sistemih, merjenje veličin, diagnostične informacije in števci vzdrževalnih posegov. Novolink platformo zaznamuje preprosta povezljivost z B&R krmilniki, vgrajena X2X komunikacija za decentralizirane enote, oddaljena kontrola in analiza podatkov za minimiziranje vzdrževalnih posegov ter neprekinjeno delovanje.
V podjetju Elektrospoji najdete širok nabor kakovostnih motorskih zaganjalnikov in kontaktorjev, ki omogočajo učinkovito kontrolo motorskih pogonov.
Zadnje izvedene analize kažejo, da naj bi bilo v svetu nameščenih 300 milijonov motornih pogonov, pri 90 % povprečni obremenitvi, ki porabijo 47 % celotne električne energije. Z digitalizacijo podatkov in njihovo analizo se lahko bistveno poveča njihova učinkovitost.
Industrija 4.0 zahteva napoved vzdrževanja, oddaljeno kontrolo, diagnosticiranje napak in analizo podatkov, kar je z rešitvijo Novolink zagotovljeno. Spremljanje je postavljeno na višji nivo z uporabo zbranih podatkov za analiziranje zmogljivosti pogonov, vključno s tokovnimi nivoji, cikli operacij in stanja motorjev.